۴ پاسخ

علائم های رفلاکس و کولیک چیه ؟؟؟؟

منک بیومیل ای ار میدم

نان کامفورت میدم

من ک جفش داره اول گیگوز میدادم الان نان یک ولی بازم خوب نشد قطره پدی لاکت میدم بهش

سوال های مرتبط