هیچی نباید بخوره روند رشدیشه با قطره خواب مختل میشه
هیجی نده بهش...لامپ خاموش کنید هر جور شده تو تاریکی بخوابونش درست میشه
نوزاد ۲ ماهه که نباید خوابش تنظیم کنی با دارو
باید با روش های تنظیم خواب خودتون تنظیم بکنید گناه داره به نوزاد چرا دارو بدی برای خواب تازه ۲ ماهشه طبیعی خوابش هنوز تنظیم نیست
بیبی سد میشه بهش بدی گیاهیه و عوارض نداره . شبا بده که بخابه . اما تا ۴ ماهگی نباید خوابش رو تنظیم کنی
صبور باش خودش خوب میشه
منم پسرم بد خوابه به دکترش گفتم گفت طبیعیه هیچی هم نداد
زوده برای قطره دادن هنوز خیلی کوچیکه سعی کن شیرش رو بیشتر کنی مقدارشو که خوابش سنکین تر شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.