۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی وقتت بخیر ببخشید میگم تلگرام دارم گروع میزنم همه خانم ها اقدامی و حامله اونجان خواستین اد بزنم و


@Hgdbjhhg
این ایدیمع خواستین پیام بده ک اد بزنم

من امپول شو زدم

من مصرف میکردم بیشتر سینه ام حساس میشد

نه عزیزم من مصرف میکنم همچین حالتی ندارم

نه عزیزم

نمیدونم‌من دکتر برام‌نوشته ولی هنوز استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته شانزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری