۵ پاسخ

دیکلوفناک بزن حرف نداره منم از کمر و پهلو ب خودم میپیچم تا میزنم آب رو اتیشه

یه دونه استامینیفون ۳۲۵ بخور یه شالی چیزی که گرم نگه داره ببند دوره شکمت

منم خیلی پهلو درد میشم ممکنه عفونت باشه

یه کم پماد بزن

جلو باد کولر بودی؟؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🥹👣 مامان کوچولو 🥹👣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی