سلام مامان دخترم بالا میاره آبه رنگش زرده از چیه چیکار کنم

۸ پاسخ

مامان ماهلین دخترت بهتر شد؟

بچه منم همینجوریه شیر میخوره بالا میاره تب کرده اسهالش سفید شده

ببرش دکتر یا بیمارستان بچه گناه داره

مرسی عزیزم

حتما صبح ببرش بیمارستان اگه استفراغش ادامه دار بود

کلا تا شش صبح یا هفت صبح چیزی تمیخوری میترسم به زور بدم بالا بیاره

با سرنگ نمی تونی کمی شیر بهش بدی

اسید معدشه چیزی تو معده اش نیست به خاطر همین

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی