۵ پاسخ

عزیزم الکیه
برا من گفتن دختر نی نیم پسره
فقط سونو قابل اعتماده اون هم نه انتی
چون تو انتی هم بهم گفتن دختره
ولی انومالی و روز بعد سرویکس دادم دیگه مطمئن شدم پسره

پسرههههه

مثله من ازمایش به پسر میخوره که میگن ۵۰ ۵۰ درسته
اما برای من سونو احتمال دختر داده

حالا انتی چی گفت بهت؟؟

طبق چیزایی که میگفتن این پسره

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته هجدهم بارداری
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سویا آجیلی مامان سویا آجیلی هفته پانزدهم بارداری
مامان تودلی🩵 مامان تودلی🩵 هفته شانزدهم بارداری
مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان ۷ ماهگی
مامان گل‌پسر💙 مامان گل‌پسر💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری