۷ پاسخ

جنسیت بچت چی بود؟؟

سونو نومالی ک رفتم گفتن بچت سفالیکه و درصد خیلی زیاد طبیعی هستی و تا روز زایمانم سرش پایین بود(سفالیک)و طبیعیم اوردمش.تو انومالی سفالیک یا بریچ بودنش مشخص میشه

سزارین برو پیش زارع عالیه..
من خیلی راضیم ازش

جوجو انومالی کی باید بری

معمولا اگه جفت سر راهی باشی یا بچه بریچ باشه سزارین اگه همه چی نرمال باشه طبیعی
بعضی ها می رن درد طبیعی رو میکشن ولی نمی تونن زایمان کنند اورژانسی سزارین میشن

میفرستن معاینه لگن اگ نفرستادن خودت بری من نرفتم لگنم کوچیک بود طبیعی نتونستم سزارین کردنم ولی ۲۴ساعت درد طبیعی کشیدم

هفته ۳۷یا ۳۸ سونو انجام میدن و دکترت نظر میده

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ارغوان💜 مامان ارغوان💜 ۱ ماهگی
مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۶ ماهگی
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ونهم بارداری