۶ پاسخ

مگه دکتر میگه🙄
واسه من خودش پرسید کدومو دوست داری گفتم سزارین😂

فقط اگر بچه نچرخه سزارین میشی وگرنه طبیعی زایمان میکنی

توسونو ۸ماهگی هم میگن طبیعیه یاسزارین

بریچ باشه سزارین حالت عادی طبیعی. بیشترطبیعی سزارین شرایط پیش بیاد

من از الان استرس زایمان گرفتم

هفته های آخر

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری