خانوما ببخشید چه موقع میگن ک زایمانمون طبیعی هست یا سزارین؟

۵ پاسخ

ماه اخر

سونوی اخرمیگن ولی اگه بخای سزارین بشی هر وقت رفتی دکتر بهش بگو

۳۶ هفته دکتر من گفت بهت میگم

فکر کنم از ۳۲ هفته

سونو اخر

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ویکم بارداری