۸ پاسخ

هفته۳۶.۳۷دیگه قطعی میگه

هفته ۳۷معاینه لگنی میشی لگنت خوب نبود ۳۸و۳۹میبرنت سزارین

ولی سزارین خیلی بهتره 🤕

الان بی دلیل سزارین نمیکنن حس میکنم دکتر داره منو میپیچونه به منم گفته سزارین میکنم تورو ولی فکر نکنم

احتمالا دیگ بهت باید بگ سنو بعدیت

عزیزم هفته‌های آخر میگه

فکنم هفته های آخر

بیشتر با انتخاب خودته

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری