خانما از چندهفتگی دکتر میگه که طبیعی یا سزارین؟

۱ پاسخ

فک کنم سونو آخر میگن

سوال های مرتبط

مامان مهبد 👶🏻🩵 مامان مهبد 👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وپنجم بارداری