به حرفدکترت گوش کن بخدا طبیعی خیلی بهتره
نه عزیزم میتونی سزارین اختیاری انتخاب کنی ک هزینش فقط بالاترع
بايد دكتر مطب خصوصى برى بگى سزارين ميخوام اونم دو هفته زودتر انجام ميده و هزينه هم بستگى ب دكتر داره من دكترم براى بچه اول جدا هزينه نگرفت هرچقد كه بيمارستان شد همونو دادم با اينكه اختيارى بودم و خودم انتخابم سزارين بود
سحر جان دکترت ملیحه پورزمانی هستش؟
من ۲تا سزارین داشتم، این سومیم هست. میتونم یه درخواستی ازت داشته باشم؟
عزیزم اگر انتخابت سزارین هست برو پیش دکتری که سزارین اختیاری انجام میده
از الان دنبالش باش که بتونی دکترت رو انتخاب کنی
فقط هم خودت تصمیم بگیر که کدوم برات بهتره
چون شرایط آدما با هم فرق میکنه
انشالا به سلامت بغل بگیری نینی رو
اگه بچه بد مونده باشه سزارین میکنن، یا یه مشکلی باشه، حالت عادی باید طبیعی بیاری اگه دردشم بکشی بچه مدفوع کنه اورژانسی میبرن سزارین، سزارین اختیاری اکثر دکترا پول جدا میگیرن نامه میدن
اختیاری نباشی
باید بری طبیعی تا لحظه اخر نگه ت میدارن اگه خدایی نکرده یه موقع قلب بچه یا خودتون ضعیف بشه بعد سزارین اجباری میشی
ولی اگه خودت خاسته باشی باید بری پیش دکتری که سزارین انجام میده هزینه ش یه مقدار بالاتره دقیق بهت میگه چند هفته بیا تا سزارین بشی معمولا ۲هفتع زودتر سزارین میکنن
اگه اختیاری میخای تو ماه هشت ب دکترت بگی عزیزم چون دو هفته از ماه نهم ک بگذره سزارین میکنن یعنی 38هفته ولی اگه اختیاری نباشه میفرستن طبیعی درداتو بکشی اونوقت اگه نتونستی زایمان کنی میبرن اتاق عمل اونم نه دکتر خودت هر دکتری ک شیفت باشه عمل میکنه
خودت باید یه دکتر پیدا کنی سزارین اختیاری انجام بده عزیزم
شما درد زیر دل داری مث پریودی؟من دارم طبیعیه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.