دکتر میگه اگه شرایطتت خاص باشه سزارین میشی اگر نه طبیعی و اگر اختیاری بخای سزارین بشی کلیییی پول میگیرن
دکتر بستگی به شرایطتت نظر میده که مثلاً شرایط زایمان طبیعی داری ولی در آخر خودت انتخاب میکنی کدوم باشه برا سزارین زیرمیزی میگیره و نامه میده
من طبیعی میتونم اما به دکترم گفتم سزارین میخوام گفت اوکی
تا حد امکان طبیعی دگ اگ ببین واقعا نمیتونی سز
گلم وقتی لگنت خوب باشه بتونی طبیعی بیاری.و دوست داشته باشی طبیعی ولی اگ اختیاری بخوایی سزارین شی ک هزینه بدی سزارین میکنن
دکتر میگه.
واسه سزارین سخت میگیرن و زیر میزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.