۴ پاسخ

من سیزده هفته دکترم گفت فولیک اسید قطع کن دیگه فقط مولتی ویتامین با آهن بخور

مولتی رو این هفته که رفتم گفت باید شروع کنی،فولیک و دی هم تا آخرش باید ادامه بدم

من ۱۵ هفته و ۳ روز بودم دکتر داد

من هنوز فولیک اسید و میخورم بنظرت ادامه بدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهفتم بارداری