فرقی نمیکنه هرچی داری بخور
من مال بهداشت میخورم
من هرچی که دکترم داده میخرم میخورم
من آهن و مولتی ویتامین از بهداشت میگیرم فقط بقیه از بیرون
من دکتر داده بهم از هفته ۱۲ هم آهن داد
دکترمن گف اگ بهداشت آهن یامولتی میده همونوبخور عب نداره فرقی نمیکنه نسخه هم دادگف اگ بهداشت مولتی یاآهن هروقت نداداینو بگیر .فک کنم آهن خارجی فقط یبوست نمیاره ولی آهن ایرانی میاره اگ یبوست نداری مال بهداشتوبخور .من مولتی ویتامین بهداشتو سربارداری قبلمم میخوردم ولی الان فقط آهن میدن جای ما مولتی نمیدن .
هر چی دکتر میده اون رو مصرف کنید ، این نظر منه
من یه شب قرصا بهداشت رو میخورم یه شب قرصایی که دکتر داده
من اصلا بهداشت نرفتم تا الان فقط پیش دکترم رفتم
سلام
به من درمانگاه گفته بگیر بخور به نظرتون خارجی بگیرم بهتره
بهداشت نمیده که بخوریم😒😐😂🤦🏻♀️
من مال بهداشت میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.