۳ پاسخ

من دارم از یبوست دوران بارداری گرفتم ولی سزارینم ،سعی کن روغن زیتون قبل غذا بخوری یبس نشی

فک کنم بهت فشاربیاد سزارین باید کنی حالا بستگی ب دکترت داره

فکر نکنم ربطی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد