۳ پاسخ

من ولی سزارین

یعنی دخول نداشتی تا الان ؟!

من این مشکل رو داشتم و متاسفانه پرده بکارتمم پاره نشد قرار بود مهرماه برم جراحیش کنم که باردار شدم😅
فعلا که دکترم شکم اول طبیعی تا جلوتر برم ببینم خدا چی میخواد

سوال های مرتبط

مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری