۱۰ پاسخ

من از ۱۹ هفتگی حس کردم واسه شما هنوز زوده

من خلفی بودم تازه20هفته حس کردم.هنوز زوده

منم حسی ندارم

فعلا برای هفته شما زوده عزیزم

منم با اینک بچه دومم هنوز حس نکردم

یه چیزدیگه سینم یه مقدارکبودشده برم دکتریاطبیعی؟

منم اصلا حس نمیکنم

من ازاواخر۱۹هفته حس کردم نگران نباش
اگه چربی دورشکمت زیاده تازه ممکنه دیرترهم حسش کنی

تو هفته شما زوده عزیزم

تکون ها رو معمولا از هفته بیستم میشه احساس کرد البته اگه جفت خلفی باشه یمقدار زودتر حس میشه

سوال های مرتبط

مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری