مامانا طبیعی ک من هیچی از بچه حس نمیکنم ؟

بارداری بارداری بارداری

۷ پاسخ

منم هیچی حس نمیکنم دکتر هم گف طبیعیه خیلی کوچیکه نگران نباش عزیزم

منم هنو حس نکردم

اره عزیزم من هم هفته شما چون شکمم نداشتم بعضی وقتا یادم میرفت باردارم😅

آره گلم خیلی زوده الان

اره خب زوده الان یکم

آره هنوز کوچیکه خوب

اره عزیزم خیلی زوده من از هفته ۲۱ حس کردم
همین الانم خیلی ضعیف حس می‌کنم بعضی روزا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری