طبیعی ک من از شکمم هیچی حس نمیکنم ؟

۱۱ پاسخ

بله کاملا. من بارداری اولم از ۶ ماه یه تکونای ریز حس کردم

من یه وقتایی دستمو می‌زارم مثل نبض میزنه

من تازه ده روزه حرکتشو حس میکنم

از ۱۷ ۱۸ هفته دیگ کم کم حس می‌کنی

من ۲۰ هفتمه تازه دیشب و امروز یذره لگدشو حس کردم😅

منم نمیکنم هنوز زوده

تا 18هفته هیچی متوجه نمیشی تازه 18هفته تکون ریز ممکنه بفهمی

پسرخیلی دیر تکون میخوره

اره مثلاً باید چی حس کنی ؟؟؟؟؟

اره کاملا

اره

سوال های مرتبط

مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری