۸ پاسخ

عزیزم الان زوده معلومه چیزی حس نمیکنی اون الان خیلی کچلوعه😊

طبیعیه عزیزم خیلی زوده الان اصلا نگران نباش

منم هیچی حس نمیکنم انگار ن انگار حاملم 🤣

زوده نگران نباش منم از این استرسا داشتم قبل ان تی رفتیم دیدیم کلی تو سونو هنر نمایی کرد بچمون 😂من ۱۴ هفته تازه یه چیزای خیلی کم میفهمیدم

زوده گلم اشکال نداره

منم خواهر😂فک کنم توقع زیادی داریم آخه خیلی کوچولوان

۱۲ هفته خیلی زوده من تازه ی حرکتای خیلی ریز حس میکنم

عزیزم الان زوده طبیعیه چیزی حس نکنی ! من هنوزم حس نمیکنم😂

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری