خانما طبیعی من هیچی تو شکمم حس نمیکنم شکمم تخته

۵ پاسخ

اره چون طبیعی هستش هنوز زوده

خیلیا همینجورینم استرس نگیر از ۱۹،۲۰هفته شکم میاد جلو

منم‌مثل شما بودم تقریبا از هفته ی ۱۸ ببعد شکمم یکم بزرگ شد

منم شکمم تغییری نکرده

اره طبیعیه ما هم حس نمیکنیم شکمامونم بزرگ نشده

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی