خانوماکی تکونا بچه حس میکنیم ؟؟؟؟؟الان هیچی حس نمیکنم طبیعی

۶ پاسخ

منم حس نمیکنم خیلی نگرانم

آره عزیزم
من ۲۰هفته حس کردم البت جفتم قدامی بود

طبیعیه عزیزم من خودم هم زیاد حس نمیکنم فقط ی بار که شوهرم دستش رو گذاشته بود روی شکمم هفته پیش کلی تکون خورد ی بار هم داداش کوچولوش گوشش رو روی شکمم گذاشته بود و تکون میخورد غیر اون هیچی حس نکردم

من 2 ماهم بود نبض بچه رو احساس میکردم 😅

یکی دو هفته دیگه انشاالله متوجه میشی

اره طبیعی من خودم از ۲۱ هفته حس کردم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخمل مامان🫀🥺 مامان دخمل مامان🫀🥺 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری