منم حس نمیکنم خیلی نگرانم
آره عزیزم
من ۲۰هفته حس کردم البت جفتم قدامی بود
طبیعیه عزیزم من خودم هم زیاد حس نمیکنم فقط ی بار که شوهرم دستش رو گذاشته بود روی شکمم هفته پیش کلی تکون خورد ی بار هم داداش کوچولوش گوشش رو روی شکمم گذاشته بود و تکون میخورد غیر اون هیچی حس نکردم
من 2 ماهم بود نبض بچه رو احساس میکردم 😅
یکی دو هفته دیگه انشاالله متوجه میشی
اره طبیعی من خودم از ۲۱ هفته حس کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.