خانوما قد پسرم گفت ۶۳ بنظرم کمه
خیلی نگرانم

۸ پاسخ

من دوماهگی ۶۳ بود قراره ۱۳ روز دیگه برم ببینم چند میشه

وزنش چقدر بود؟قد تولد پسر من ۵۴بود .چهارماهگی۶۷بود .
ولی خب ما از هردو سمت قد بلندیم و هیکلی

مال من ت دوماهگی ۶۱ بود قد بلنده😐

شماچندروزجلوترازپریودبی بی میزدی مثبت میشد

نه عزیزم کم نیست عالیه

نه مال بچه منم همینه

چرا مگه باید چند باشه؟

نه عزيزم رنج نرماله

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۶ ماهگی