۶ پاسخ

نه فعلا

نه باید چن هفته دیگه سونو واژینال بدی برا سرویکست ک کم نشده باشه

خیر.

من با سرویکس 30 سرکلاژ شدم بستگی به نظر دکترت داره

عزیزم بیشتر دکتر ها تا زیر ۳۰سرکلاژ نمیکننند
ولی چون ماهت پایین سعی کن اصلا راه نری شیاف بهت داد معقدی استفاده کن وبخواب یکم که رعایت کنی خوب میشه رابطه جنسی هم نداشته باش
شکمی گرفت یا واژینال ؟؟؟چون شکمی و واژینال باهم متفاوته واژینال دقیق تره و معمولا دوسه تا بالاتره

سرویکست که خوبه چرا. سرکلاز

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه ی خدا🩵 مامان هدیه ی خدا🩵 هفته بیست‌وششم بارداری