مامانا واکسن یک سالگی چجوریه؟ خیلی اذیت میشن بچه ها؟

۵ پاسخ

نه ۱۸ ماهگی سخته

اصلا اذیت نشد
بچه من دوتا زد یکی پا یکی دست
اصلا نیاز به استامینوفن نبود و ندادم بهش
بهترین واکسن بود

انشاالله که چیزی نیست همه میگن واکسن ۱سالگی راحته
برعکس ۱۸ ماهگی🥺

ن من چند روز پیش زدم خداروشکر خوب بود خیلیم استرسشو داشتم میگفتم پا درد میگیره نمیتونه راه بره ولی خداروشکر خوب بود البته کسی ک واکسنو میزنم هم مهمه

نه اصلا
خیلی خوبه
البته من نمیدونم بچه شما این واکسن جدیده پنوموتیک رو زده یا نه
اگر اون باشه میشه دوتا واکسن من از اون اطلاع ندارم

سوال های مرتبط

مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری