مامانا برای استفراغ کودک ۱۰ ماهه چه شربتی خوبه

۴ پاسخ

دمیترون یک سی سی هر ۸ ساعت میدم من

منم چند روزه انداسترون میدم دخترم بی اشتهایی و استفراغ و اسهال دارع سرما هم خورده

هر 8 ساعت 2ونیم سی سی

شربت اندانسترون

سوال های مرتبط

مامان وروجک🤓 مامان وروجک🤓 ۱ سالگی
مامان parham مامان parham ۱ سالگی
مامان محمدسام مامان محمدسام ۲ سالگی