۶ پاسخ

سلام منم سربچه دومم که قصد بارداری داشتم رفتم حرم امام حسین ونیت کردم بچم دختر بشه از عمق وجودم زیر قبه امام حسین دعا کردم وخدابهم داد

خداروشکر شماچی نذرکردید

من نذر نکردم ولی خب دوس داشتم دختر باشه که خداروشکر شد🥹🎀

خداروشکر،چی نذر کردید

من عزیزم

نذر کن پسر باشه دختر میشه

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری