خانما چندهفته زایمان کردین🤰🏻👶🏻🙆🏻‍♀️

۱۳ پاسخ

۳۸ هفته

رو حساب ان تی ۳۸ هفته نوبت عملم بود ولی روز قببش یعنی ۳۷.۶ کیسه آبم پاره شد.ولی رو حساب پریودی ۳۷.۳ بودم

۳۸هفته ۵روز

۳۶ هفته و ۶ روز

۳۷ هفته و ۶ روز

۳۷ هفته۶ روز

۳۷ هفته و ۵ روز

۳۸ و ۴ روز
ی سری علائم داشتم بستری کردن بزور امپول فشار تا ۶ سانت رسیدم آخرش بچه همکاری نکرد سزارین اورژانسی شدم 💔🥲من درد دوتارو کشیدم انگار دوبار زاییدم

38 هفته سزارین شدم

37هفته

۴۰هفته و ۴روز

خداروشکر کامل کردیااا دوهفته مونده انشلا سالم به دنیا بیاری

۳۹‌ هفته

سوال های مرتبط

مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی
مامان arshavin مامان arshavin هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی