برای نفخ شکم ورم معده در بارداری چیکارکنم؟

۲۲ پاسخ

دايميتيكون فعال شده(جويدني)

تا زمانش نگذره خوب نمیشی،،من تا پایان ماه سوم شکمم ورم داشت نفخ داشتم و درد معده ولی تا وارد ماه چهارم شدم کم کم رفع شد

منم مشکلم همینه

عرق نعنا
هل
جوشانده نعنا

وعده های غذایی کوچیک
خیلی طولانی مدت هم نشین

هیچی فقط بگوز خالی شی
بعدشم تا ۳ ماهگی طبیعیه چیزی نیس

ول کن نیست😭

آدامس کندور بخوریاشربت معده بخورمن این مشکلوداشتم

غذاهای چرب سنگین نخور....بعدغذا ۲۰دقیقه آروم آروم راه برو....غذاهای تند نخور

عرق نعنا

ادامس هم خیلی خوبه

فقط دعا😂

منم خیلی ورم داره شکمم. نفس نمیتونم بکشم دیگه از بس بزرگ شده با اینکه هفتمم بالا نیست

وای من دارم منفجر میشم 😫

نفخ و ورم یه مقدارش هم بخاطر هورمونهاس.مثل دوره پریودی که ادم پف میکنه

دایمتیکون جویدنی

منم همین مشکلو دارم

من از دکتر پرسیدم برا ورم معده عرق نعنا خوبه

فق گوز😂

سلام عزیزم شما برای نفخ و ورم شکم ات چیکار کردین من الان ۶ هفته هستم شکمم ورم کرده و یبوست و نفخ هم دارم دکتر بهم قرص دایمتیکون فعال شده ۴۰ داده من میترسم بخورم برای نی نی بد نباشه

دکتر بهم دارو داد،به دکترت بگو

ولی خوب بیشتر واسه هورمونا هست نمیشه کاریش کرد

دکتر قرص میده واسه نفخ

سوال های مرتبط

مامان ستاره مامان ستاره هفته پانزدهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🥰😍آسنا🥰😍 مامان 🥰😍آسنا🥰😍 هفته سی‌وششم بارداری