۲ پاسخ

من حالت فرنی درس میکنم توش شیره انگور میزنم میدم میخوره یه بارم خامه زدم

با سوپ عزیزم یا تو خورشتش

سوال های مرتبط

مامان اسراو آیسا مامان اسراو آیسا هفته بیست‌وسوم بارداری