خانما شما ب بچتون اب دادین؟

۶ پاسخ

اره عزیزم دکترش گفت اگر گرمش شد حتما بهش بده هرچند شیر مادر هم ابه هم نون ولی گرمه هوا اب بدنش کم نشه

اره روزی دو قاشق دکتر گفت بدم بچه آب بدنش تو گرما کم میشه گناه داره

نه ۴ماهش تموم شه بعد آب میدم بهش و کمکی شروع میکنم

ن.چون هم شیرخشک هم.شیر مادر خودش اب داره

آره من روزی دوتا قاشق چایخوری میدم
قبلن نمیدادم میگفتن ضرر داره یکی گف اگه ضرر داره چرا شیرخشک رو با آب قاطی میکنی تابستونه بچه عطش میکنه
از وقتی ام میدم اصلن دیگه یبوست نیس

ن هنوز.یکی میگه بده یکی میگه ن خوب نیس
موندم چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙shahan مامان 💙shahan ۱۳ ماهگی
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی