مامانا شما چ میوه ایی رو اول ب بچتون دادین؟

۶ پاسخ

هنوز خیلی زوده 5 ماه به بعد
ولی اول سیب و موز بدی خیلی بهتره و مجازشم همینه
سعی کن اطراف موز هم بدی چون وسط موز اون دونه هاش هضمش سخته

سیب دادم

سیب
گلابی

سیب بابام بش میدع وقتی میریم‌خونشون🤣🤣🤣

آب هندونه

من هنوز ندادم ولی اگه بدم اول سیب پخته میدم

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی