۵ پاسخ

وزن دهیش خوبه من دارم به بچه. ام میدم ماشاالله وزنش رفته بالت ببلاک یک دارم میدم بهش

من ببلاک ساده میدادم خوب بود وزن دهیش

دکتر به من گفت یا ببلاک کامفورت میتونی بدی
یا اپتامیل پرو
برای وزن گیری

خواهرم ب دختر چهار ماهه اش ببلاک میده وزنش خیلی خوبه
من خودم ب پسرم سوپرامیل میدم

عزیزم من آپتامیل میدادم ک دیگه میخام ندم بهش

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان دلوین جانم مامان دلوین جانم ۱۰ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۲ ماهگی