۸ پاسخ

واجبی بزار
این همه درد برا چی تحمل کنی اخه

وای خدا خیرش بده کسی رو ک لیزرو اختراع کرد😀
من اصن دستم ب خودم نمیرسه چ برسه بخام ژیلت کاری کنم

اگه سزاريني ٣٥/٣٦برو

اصلا نرو پوستت نازکه صد برابر ترک مبخوره

تو بارداری اپلاسیون منع نداره ؟
از دکتر پرسیدین؟

فهمیدین ب منم بگین لطفا🙏

اگه طبیعی هستی ۳۶ هفته برو

تو الان برو سعی کن کلا تمیزباشی معلوم نیس ماهای اخر کی ادم زایمان کنه من ۳۶ هفته سزارین اورژانسی شدم

سوال های مرتبط