موندم فردا برم آزمایش قند یا ن 😅

۲ پاسخ

والابه من که بهداشت زنگ نزده ک برم خخ

اصلا اینجوری که میگن سخت نیس من انقد دست دست کردم آخرش هفته ۲۹ رفتم بنظر من برو خودت رو راحت کن این چیزی هس که آخرش باید بری

سوال های مرتبط

مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی