فردا اینا ازمایش گاه بازه برم ازمایش قند بدم؟

۵ پاسخ

من امروز رفتم. باز بود

باز بودنشون بازن فقط باید دید سیستما کار میکنن یا ن

اره ازمایشگاه ها بازه

آره بابا.فقط شبا تعطیل میکنن مردم

اره سنوگرافی هم بازه فقط صبح ها

سوال های مرتبط

مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی
مامان دوتا فرشته کوچولو مامان دوتا فرشته کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد