۶ پاسخ

دکتر به من نولپازا 20 داد ناشتا باید بخوری نیم ساعت قبل غذا گفت تو اقدام و بارداری میتونی بخوری ولی باز شما با دکترت مشورت کن

همه جوابای متفاوت داشتین؛ پس مطمعنن باید با مشورت پزشک باشه

عزیزم اول ببین اگه ضرر نداره برات ریشه شیرین بیان بخور
از عطاری برو بگیر
مثل قره قروت هستش سیاهه باید خردش کنی اندازه
ی نخود باآب ولرم قورتش بده

عرقشو نگیرزیادتأثیرنداره

عالیه عالی👌👌👌👌

آب رو آتیشه

بمن شربت معده لاکسی ژل داد...چای نبات نعناعم خوبه

سلام عزیزم من حالت تهوع و سوزش معده داشتم با رفلاکس.دکتر متوکلوپرامید بهم داد الان خداروشکر بهترم

دکتر زنان برای من لانسوپرازول تجویز کردن ناشتا صبح بخورم

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان خوشگلا مامان خوشگلا هفته سی‌وششم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری