خانوما برای تهوع و درد معده دکترتون چه قرصی داد؟

۵ پاسخ

صبح ناشتا لانزوپرازول خوبه برای اسید و سوزش و ترش کردن.دمیترون ممنوعه

همه چی ولی تاثیر نداشت روم متروکلوپرامید،اندانسترون،دمیترون،ب ۶

سلام سیرابی بخور عالیه

ویتامین B6و دمیترون

هیچی نخور به جز b۶ طبیعیه باید تحمل کنی من هنوزم تهوع صبحگاهی دارم ولی سیرابیم بد نیست اگه میتونی بخوری الکی دارو نخور

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری