۳ پاسخ

من کوالی فول و ویتامین د۳ ۱۰۰۰

من روفولیک بهم داد ظاهراً از اسید فولیک بهتره

منم اسید فولیک و یونی بون استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان خوشگلا مامان خوشگلا هفته سی‌وششم بارداری