برای تهوع چه قرصی میخورین!؟؟؟💃🦋💃🦋💃💃🦋💃

۱۳ پاسخ

ب 6و قرص زنجبیل ک زیادم تاثیر نداره اندسترون دمیترون گفت نخور زیر دوازده هفته.

دکتر به من چیزی نداد

فقط ب۶ داد ب من روزی یدونه

قرص صبرو تحمل😐

دکترم بمن گفت دمیترون بخورم یا ب 6 یا زنجبیل و اینکه هرچی هفتم بالا تر میره حتی دمیترون هم جواب گو نیست دیگه به اون صورت
و دکترم گفت از نظر علمی هم لب شکری با دمیترون ثابت نشده ولی اگر ببینیم یه مادری با استفراغ شدید رو به رو باید جلوگیری کنیم

دمیترون قبل ۱۰ هفته نخور دکتر گفت خطردارع

منم دمیترون میخورم..سرم هم میزنم

من مولتی ویتامین مینرال میخورم که توش b6 هم داره از دکترت بپرس بهت میگه چی برات خوبه

دکترم دمیترون داد اما سروم زدم کمتر شد

دیمیترون

ب۶ هر۸ساعت

هیچی نمیشه خورد تو بارداری

b6

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان مـــ🌙ــوا مامان مـــ🌙ــوا ۴ ماهگی