خانما سونوی انتی من خوبه؟! 🫶🏻🦋

تصویر
۹ پاسخ

خداروشکر نی نی سالمه و بچت هم احتمال 80 درصد دختر مبارکع

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

من شنبه انتی دادم به حساب پریودیم 12 هفته و یک روز بوذم ولی سونو برام زد 11 هفته و 6 روز

اره عزیزم سونوت خوبه
😍😍هر چی باشه خدارو شکر سالمه

منم جفتم قدامی بود ولی دکتر گفت هیچی مشخص نیست دو هفته دیکه بیا برا تعیین جنسیت

عذر میخوام

همه چی خوبه
نی نی دخملیه؟

مث اینکه اوکیه...جنسیتو چی احتمال داد؟

بچت پسره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۳ ماهگی
مامان 🩷asma🩷 مامان 🩷asma🩷 ۲ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حبه انگور🐣 مامان حبه انگور🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نجات مامان نجات هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوووجه 🥹♥️ مامان جوووجه 🥹♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری