خانوما سونوی انتی م خوبه ؟

تصویر
۸ پاسخ

پیش کدوم دکتر رفتین برای سونو

منم دیروز انتی دادم تاریخ زایمان ۲۲ یک زده واسم

احتمال زایمان من و شما نزدیک همه😅😅

اه چیز شیرین نخورده بودم .. ۱۲ هفته و ۴ روز بودم

پیش دکتر مونسی سونودادی ؟ بمن جنسیت و احتمال نداد

چرا طول سرویکس نداره؟؟؟

اره عزیزم همه چی خوبه خداراشکر

عددش خیلی خوبه، نگران چیزی نباش

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی💙شهرزاد💓 مامان علی💙شهرزاد💓 هفته پانزدهم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۳ ماهگی
مامان مـــ🌙ــوا مامان مـــ🌙ــوا ۴ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد