خانما سونوی ان تی م خوبه؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

مبارکه 😍
منم قرارع فردا ن پس فردا برم.

عزیزم کدوم سونو ازمایشگاه رفتی منم باید فردا برم

چقدزیاده

منم ضربان قلبش ۱۵۷ بود گفت دختره♥️

ضربان قلبش چنده من آن تی رفتم امروز ۱۵۷ بود ضربان قلبش احتمال داد دختره

خوبه جنسیت نگفت

خوبه♥️

سوال های مرتبط

مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان 👧🏻دُخـتَـرم🩷 مامان 👧🏻دُخـتَـرم🩷 ۲ ماهگی
مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری