فردا سونوی ان تی دارم خانوما
قبلش چی بخورم خوبه؟؟

۹ پاسخ

صبحانه کامل بخور
ابمیوه شیرین شکلات شیرینی هم همراهت باشه

چیزای شیرین بخور و ترش هم ببر و همش راه هم برو

آب میوه شرین و ی نصف نوشابه و راه برو یکم

منم فردا انتی دارم….الهی نی‌نی‌هامون سالم باشن🥰🥰

آبمیوه

ومنه بی تجربه ای که ناشتارفتم😂
فک میکردم برای آزمایشش بایدناشتابود
که سونوگرافی اذیت نشدم خداروشکر
صبحانه کامل بخورمثانه هم اگه پرباشه بهتره

بچه من کلا بر عکس بود نوشابه خوردم دو دقیقه ای تکون خورد

بستنی

شکلات آبمیوه چیزای شیرین

سوال های مرتبط

مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 😍😍😍😍😍😍 مامان 😍😍😍😍😍😍 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی💙شهرزاد💓 مامان علی💙شهرزاد💓 هفته پانزدهم بارداری
مامان گندمک🩷 مامان گندمک🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهشتم بارداری