فردا ان تی دارم چیکار کنم چی بخورم بچه خوب دیده بشه

۹ پاسخ

قبلش اب زیاد و شکلات و ابمیوه شیرین که تکون بخوره

به من دکت گفت ۲۰ دقیقه قبل اینکه بری داخل اتاق سونو نوشابه مشکی بگیر و سر بکش

زیادم آب نخور بعضی جاها میگن باید بری مثانه تو خالی کنی
برا من ی بشکه آب خوردم گفتن برو مثانه تو خالی کن

وقتی ویزیت شدی ی آبمیوه بخور و برو داخل

من رانی هلو عالی بود جنسیت هم گفت

من ک هیچیییی نخوردم جز یکی دو لقمه صبحونه

برای من فقط نوشابه جواب داد

عزیزم‌قبلش ابمیوه شیرین‌یخوز‌یه چیز‌شیرین ‌و‌یکم‌ قبل نوبتت یکم‌راه برو که کوچولوت بیدار بشه

سلام عزیزم یه چیز شیرین

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری