ساعت ۶ نوبت ان تی دارم چی بخورم که بچه خوب بچرخه

۵ پاسخ

من گلابی خوردم فقط ماشاءالله بیداربود و دستاشو تکون میداد

شیرینی جات.ابمیوه شیرین.کیک.نوشابه

من برای آنومالی یکم عسل خوردم ماشاالله شیطون شده بود واسه خودش تکون خوردنش رو قشنگ دیدم تو سونو

یه چیز شیرین
من شیرینی خامه ای خوردم برا انتی

برا انومالی ام کلوچه و ابمیوه انبه

شیرینی جات آبکی مثل کمپوت گلابی

سوال های مرتبط

مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد