سلام
برای سوزش معده چه قرصی خوبه ؟؟؟

۱ پاسخ

من فاموتیدین میخوردم تاثیری نداشت
الان امپرازول میخورم ناشتا

سوال های مرتبط

مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته نهم بارداری
مامان عشق جان مامان عشق جان هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان خوشگلا مامان خوشگلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری