خانما این سرهمی ها پسرونه نیستن ؟

تصویر
۱۴ پاسخ

پسرونس خب خیلی هم قشنگن

چرا پسرونه هستن

پسرونن

من برا پسرم گرفتم

پسرونه هس

اسپرته بنظرم

چ خوشکلن
چند؟

اسپرته
من همین رنگ و همین مدلو خواهرم برا دخترم گرفته

پسرونست فک نکنم دخترونه باشه

هستن

کرم رنگ پسر دخترع

بنظرم اسپرته😍

فکنم هم دخترونه به هم پسرونه

بیشتر پسرونه است اما دتترا هم میتونن بپوشن

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی