سلام انبه برای خانوم باردار بده؟

۵ پاسخ

هفته ای یکی دوتاش مجازه

در حد هوست بخور چون گرمیه خوب نیست

اگه زیاده روی نکنی مشکلی نداره منم میخورم ولی زیاد نه

من که در حد کمی مثلا هر سری چند روزی یکبار بخورم ، با دخترم نصف میکنیم. میخورم . گرمه زیاد بخوری خوب نیس ولی کم عیب نداره فک کنم

بله عزیزم چون خیلی گرمه

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان هیوا گیانم🤱🍃 مامان هیوا گیانم🤱🍃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر یا پسر مامان دختر یا پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته دهم بارداری
مامان ال آی 🩷 مامان ال آی 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرا 🧒🧒 مامان گل پسرا 🧒🧒 ۶ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی